מרזבים לפרגולה

למרזב יש תפקיד חשוב ומשמעותי והוא מבצע ניקוז של מי הגשמים ומונע מהם מלהצטבר – מצב אשר עלול לגרום ללכלוך ובמקרים מסוימים גם לגרום לנזקים.

מרזבים לפרגולה

אז בעוד שאת המרזבים למרפסות כולם מכירים, חשוב להכיר בנוסף, גם מרזבים לפרגולה – תפקידם של מרזבים אלה הוא לנקז את מי הגשמים אשר עלולים להצטבר על גבי הפרגולה.
כידוע, פרגולה טומנת בחובה מגוון רחב של יתרונות ומהווה כפתרון הצללה איכותי, כאשר, בכדי ליהנות מהפרגולה לאורך תקופת זמן ארוכה, קיימת חשיבות גבוהה להתקין גם מרזב לפרגולה.  

כיצד לבחור מרזבים לפרגולה?

ראשית כל, לפני שבוחרים מרזבים לפרגולה, חשוב להבין שהמרזבים יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים, כאשר, לכל חומר גלם כזה יש את היתרונות שלו. בין החומרים האופציונאליים: אלומיניום, נחושת, PVC,  פלסטיק ופח מגלוון – לכן, בשלב הראשון חשוב לבחור את החומר, תוך דגש על התכונות שלו, על האיכות, על הנראות ועל העמידות שלו.

כמובן, שמומלץ להיוועץ באיש מקצוע מכיוון שישנם שיקולים טכניים נוספים אשר אמורים להשפיע על הבחירה הנכונה וחשוב להכניס גם אותם לתמונה בכדי לקבל את ההחלטה המיטבית. 

כיצד מתבצע הליך ההתקנה?

בכדי שמרזב לפרגולה יענה על מלוא הצרכים, הדרישות והציפיות ממנו, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן אותו בקפידה – ההכנות המקדימות אמורות לכלול בין היתר, את מדידת האורך ואת חישוב פתח ניקוז המים. במסגרת התכנון המקדים, יש לדאוג שהמרזב יותקן בצורת שיפוע, מה שיבטיח ניקוז איכותי של המים. דבר נוסף שחשוב לוודא, זה שמיקום המרזב לא יהיה בסמיכות גדולה מדי לעלים נושרים או לקינים של ציפורים – מה שעלול לגרום לסתימות במרזבים.

לאחר ששלב התכנון הושלם יש לעבור לשלב ההתקנה, אשר אמורה להתבצע בצורה מקצועית ואיכותית – מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג למתקין מרזבים מקצועי ומנוסה, אשר יבצע את העבודה.

בהליך התקנת המרזב, יש לשים דגש גם על שיקולים אסטטיים – כאשר, יש לוודא שהמרזב ישתלב מהבחינה העיצובית בצורה הרמונית עם העיצוב של הפרגולה – וכמובן, ששני האלמנטים יחדיו ישתלבו עם עיצוב החצר, הגג או המרפסת. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שרציתם לדעת על מרזבי פח

כך תדעו איזה מרזב מתאים לבית שלכם

שלושה דברים שכדאי לדעת על מרזבי נחושת