7 סיבות להחליף מרזב בקיץ

 החלפה נכונה של מרזב צריכה בין היתר להתחשב בתזמון ובמועד. במאמר הבא נציג את היתרונות של החלפת מרזב בקיץ, נבין למה כדאי לעשות את זה ונסביר איך זה חוסך זמן וכסף

החלפת מרזב היא פעולה שמתבצעת בגלל בלאי ושחיקה או במהלך שיפוץ של בית פרטי, בניין ובית משותף. בכל אחד מהמקרים האלה, אין סיבה להמשיך לסבול ממרזב שלא מסוגל לנקז את המים בצורה נכונה וישירות אל תשתית הביוב והשופכין. אם רוצים למנוע נזק בלתי הפיך לציוד האישי ופגיעה באיכות החיים, כל מה שצריך לעשות זה להחליף את המרזב.

התקנת מרזבים — אורנים מרזבים

השאלה המתבקשת היא מה הזמן הנכון להחליף את המרזב. מצד אחד, יש כאלה שמגלים את הצורך במרזב רק בחורף — בגלל התפקיד שלו בניקוז מי הגשמים. מצד שני, מי שמכיר את התחום יודע שיש לפחות 7 סיבות שונות שמסבירות מדוע משתלם ומומלץ יותר להחליף מרזב דווקא בקיץ:

1. החלפת מרזב בקיץ זולה יותר מאשר בחורף

החלפת מרזב בקיץ נוטה להיות זולה יותר בעשרות אחוזים בהשוואה לפעולה דומה בחורף. זה קורה כי בקיץ הביקוש בכל זאת נמוך יותר מאשר בחורף, בעוד היצע אנשי המקצוע הוא פחות או יותר זהה. בזכות הפער הזה בין ביקוש והיצע, התוצאה היא ירידת מחירים.

2. אנשי המקצוע בקיץ זמינים עבור הלקוח

אנשי מקצוע שאותם מזמינים כדי להתקין מרזב בקיץ זמינים פחות או יותר בכל יום ובכל שעה. לשם השוואה, מיד עם תחילת החורף וכאשר מופיע הגשם הראשון עלולים בעלי המקצוע לגלות חוסר זמינות עבור הלקוחות. במקרים של חוסר זמינות, המרזב שיש בבית או בבניין מפסיק לתפקד והסיכון הוא מפני נזילות וחדירות מים אל מערכת החשמל.

3. אפשר לבדוק את המרזב בתנאים נוחים

החלפת מרזב בקיץ מאפשרת לבדוק אותו בתנאים נוחים שהם לבחירת אנשי המקצוע והלקוחות בלבד. לשם השוואה, החלפה של המרזב בחורף גם מלווה בתלות בתנאי מזג האוויר. היות ואי אפשר לשלוט בימי הגשם והמשקעים, עדיף להחליף את המרזב בקיץ ולהישאר עם אצבע על הדופק.

4. המרזב מעלה את ערך הנכס

רוב האנשים בוחרים לעבור דירה בקיץ. מהצד של בעלי הדירות והנכסים, השאלה המתבקשת היא מה אפשר לעשות כדי להעלות את ערך הנכס. אז ספציפית בקיץ, יכול להיות שיהיה משתלם יותר להחליף את המרזב כדי לדרוש מחיר גבוה יותר בגין ההשכרה או המכירה. זה אולי נראה שולי, אבל אלו בדיוק הדברים הקטנים שהופכים את ההשקעה במרזב חדש למשתלמת יותר.

5. החלפת מרזב בקיץ מונעת עומס

מי שמחליף את המרזב בקיץ לא צריך לדאוג מפני עומס של מים ומשקעים עד שההתקנה תושלם. בעוד מרזב בחורף נדרש לעמוד בעומסים גבוהים כבר מהיום הראשון, כאן מדובר על תקופת התאקלמות טובה וארוכה יותר. בנוסף, אפשר לבדוק את פעילות המרזב ללא עומס לאורך הקיץ ובמידת הצורך להחליט על שינויים והתאמות.

6. ניתן לשלב את המרזב באסתטיקה של המבנה

בקיץ קל יותר לשלב את המרזב באסתטיקה של המבנה. בעוד בחורף כמעט בלתי אפשרי לראות את הבית או הבניין כי יש גשם שמסתיר, בקיץ מזג האוויר בהיר.

7. יש יותר זמן להשוות בין סוגי מרזבים

בסופו של דבר, השוואה בין סוגי מרזבים היא תנאי לצרכנות נכונה. אז אם רוצים להשוות בין סוגי מרזבים בלי להילחץ, עדיף לעשות את זה בקיץ ולא בחורף או בעונות המעבר שבהן תנאי האקלים בכלל לא יציבים.

https://medium.com/@guttersoranim/7-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A3-%D7%9E%D7%A8%D7%96%D7%91-%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%A5-8a92f7f47ed9

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שרציתם לדעת על מרזבי פח

כך תדעו איזה מרזב מתאים לבית שלכם

שלושה דברים שכדאי לדעת על מרזבי נחושת