מרזבי אלומיניום

אלומיניום הוא חומר גלם שכיח בענף הבנייה ואמצעי שבו ניתן להשתמש על מנת להגן על סוגים שונים של מרזבים. במאמר הבא נסביר למה להשתמש דווקא במרזבים מן הסוג הזה ואיך בוחרים אותם בצורה נכונה

מרזבי אלומיניום מיוצרים מאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בענפי התעשייה, הבנייה והחקלאות. עם זאת, דווקא אנשים שיש בבניין שלהם מרזבים מן הסוג הזה לא תמיד מודעים ליתרונות שלהם. בנוסף, ההיכרות עם סוגים שונים של מרזבים ועם היתרונות של אלומיניום רלוונטית גם עבור מי שרוצה להוסיף אותם למערכת ניקוז קיימת — כמו למשל במהלך שיפוץ בתים פרטיים, התחדשות עירונית של בנייני מגורים משותפים, שיפוץ בנייני משרדים וכן הלאה.

הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא שסוג חומר הגלם שבו משתמשים על מנת לבנות מרזבים, משפיע בצורה ישירה על העמידות שלהם. זה נכון שכל סוגי המרזבים ללא יוצא מן הכלל אחראיים לנקז את המים ולהעביר אותם מהגג אל מפלס הרחוב או אל תשתית הניקוז העירונית, אך יש גם המון משמעות לשאלה באיזה חומרי גלם משתמשים על מנת לייצר אותם.


היתרונות של מרזבי אלומיניום

הנה למשל כמה יתרונות שיכולים להסביר מדוע מרזבים שמיוצרים מחומר גלם כמו אלומיניום זוכים לעדיפות על פני האלטרנטיבות:
  • אלומיניום הוא חומר רקיע שנוח לעבוד איתו ולכופף אותו
  • עמידות גבוהה בפני בלאי, שחיקה, חלודה וקורוזיה
  • מחיר אטרקטיבי של האלומיניום — שהופך גם את המרזבים המצוינים לנגישים יותר
  • אפשרות לתקן את המרזב בעתיד ללא צורך בהחלפתו
במילים אחרות, האלומיניום מצליח לשמור על כל התכונות המקוריות שלו גם כאשר הוא משולב בתהליך המורכב של ייצור ובניית מרזבים. אם מוסיפים למשוואה את המחיר הנוח של האלומיניום ואת העובדה שהוא עדיף על פני עץ רגיש וברזל כבד, מבינים מדוע הוא זוכה ליתרון.

כיצד בוחרים מרזבים?

הבעיה היא שבחירה נכונה של מרזבים לא נשענת רק על סוג חומר הגלם שבו השתמשו על מנת לייצר אותם. אם רוצים שהמרזבים יתפקדו כראוי למשך תקופה ארוכה, צריך להגדיר עבורם את אופי השימוש. במסגרת ההגדרה של אופי השימוש, בוחרים למשל את המפרט המלא של כל מרזב — לרבות העובי, הקוטר, האורך וכן הלאה.
המפרט הטכני המפורסם על ידי היצרן מאפשר לדעת האם מרזבים מסוימים מתאימים לבניינים מסוימים. במידה והמפרט של מרזבים גנריים שיש בקטלוג לא עולים בקנה אחד עם הצרכים של הקבלן או הלקוחות, ניתן להרחיב את החיפוש. לחילופין, אפשר גם להתעניין באפשרות של ייצור מרזבי אלומיניום בהתאמה אישית.

מרזבים כהשקעה משתלמת

הוצאה חד פעמית של מרזבים יכולה להחזיר את ההשקעה במהירות. כאשר ההוצאה הופכת להשקעה משתלמת, היא למעשה משביחה את ערך הנכס ומשדרגת אותו. חוץ מזה, בחירה נכונה של מרזבים מאפשרת להגן על הנכס מפני הצטברות מים, רטיבות, משקעים, נזקים לקירות וכן הלאה.
המרזבים שאותם בוחרים להתקין על הגג משפיעים על איכות החיים של הדיירים או שוכרי המשרדים. על אף שישראל היא מדינה עם אקלים חם וים תיכוני ולא עם הרבה משקעים, יש עדיין משמעות גדולה לשאלה באיזה מרזבים משתמשים על מנת לנקז את המים מהמערכת המלאה של הגג אל המערכת העירונית שמיועדת לכך.
החדשות הטובות הן שנציגי חברת א.נ שרותי אחזקה והידראוליקה יכולים לעמוד לרשותך בכל מקרה של דילמה והתלבטות. עם נציגי א.נ שרותי אחזקה והידראוליקה יהיה לך קל יותר לבחור מרזבי אלומיניום ברמה גבוהה ובהשארת פרטים באתר גם נוכל להרכיב עבורך הצעת מחיר מיידית.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שרציתם לדעת על מרזבי פח

כך תדעו איזה מרזב מתאים לבית שלכם

שלושה דברים שכדאי לדעת על מרזבי נחושת